Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Op deze pagina vind je een overzicht van de meest gestelde vragen met betrekking tot bestellingen, offertes en diverse algemene vragen.
Algemene verhuurvragen (6)
We raden aan om zo vroeg mogelijk te reserveren, vooral tijdens drukke periodes zoals het bruiloftseizoen. Last-minute boekingen zijn ook mogelijk, afhankelijk van de beschikbaarheid.
De minimale huurperiode is één dag. De eerste dag betaal je het volledige bedrag. Voor elke extra dag wordt de helft van de vorige dagprijs gerekend, tot een vast bedrag voor meerdere dagen. De leverdag, ophaaldag en zondagen worden niet meegerekend mits de lever- of ophaaldag niet ook de gebruiksdag is.
Ja, je kunt op afspraak bij ons langskomen om de materialen te bekijken. We denken graag met je mee over wat het beste past bij jouw evenement.
Ja, we bieden op- en afbouwservices. De kosten hiervoor worden in de offerte gespecificeerd.
Ja, je kunt ervoor kiezen om de artikelen zelf op te halen en terug te brengen. Hiermee vervallen uiteraard de transportkosten.
Ja, we leveren door heel Nederland. Afhankelijk van de locatie kunnen er transportkosten worden berekend. Wij rekenen vanaf onze bedrijfslocatie tot aan de afleverlocatie. Wij rekenen de kilometers x4 x €0,75.
Bestellingen (3)
Ja, geen probleem. Je kunt je bestelling wijzigen tot een bepaalde tijd voorafgaand aan de leverdatum, afhankelijk van de beschikbaarheid van de artikelen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op om wijzigingen door te geven.
We doen ons best om extra materialen toe te voegen aan je bestelling, afhankelijk van beschikbaarheid. Laat ons zo snel mogelijk weten welke items je wilt toevoegen. Je ontvangt daarna een aangepaste orderoverzicht.
Neem direct contact met ons op als iets niet aan je verwachtingen voldoet We doen ons best om het probleem snel op te lossen, zoals het omruilen of aanpassen van de geleverde artikelen.
Offerte (4)
Je kunt de offerte bevestigen door akkoord te gaan via de button in de offerte of e-mail jouw bevestiging. Je ontvangt dan van ons een orderbevestiging waarmee de bestelling definitief is.
Als je de offerte niet meer nodig hebt of geen gebruik wilt maken van onze diensten, kun je deze eenvoudig annuleren door contact met ons op te nemen. Dit kan via e-mail of telefonisch.
Ja, het aanvragen van een offerte is geheel vrijblijvend. Je zit nergens aan vast en kunt eerst rustig bekijken wat wij te bieden hebben voordat je een beslissing neemt.
Als je een bevestigde offerte/order wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Afhankelijk van hoe ver van tevoren je annuleert, kunnen er annuleringskosten in rekening worden gebracht, zoals beschreven in onze voorwaarden.
Schade tijdens de Huurperiode (4)
Ja, als huurder ben je verantwoordelijk voor eventuele schade of verlies van de artikelen tijdens de huurperiode. Zorg ervoor dat de artikelen veilig worden gebruikt en opgeslagen.
We bieden geen standaardverzekering aan, maar we raden je aan om zelf een evenementenverzekering af te sluiten die schade of verlies tijdens de huurperiode dekt. Vraag naar de mogelijkheden van deze verzekering.
Schade tijdens de huurperiode moet zo snel mogelijk aan ons worden gemeld. We beoordelen de schade en afhankelijk van de oorzaak kunnen er reparatie- of vervangingskosten in rekening worden gebracht
Controleer de materialen meteen na levering. Als er iets kapot is, meld dit dan direct bij ons, zodat we een oplossing kunnen bieden, zoals een vervanging of reparatie.
Tentenverhuur (5)
Wanneer we een tent op een zachte ondergrond zoals gras of zand opzetten, gebruiken we haringen (min.1 m. lengte) om de tent stevig te verankeren. Deze haringen worden in de grond geslagen om ervoor te zorgen dat de tent stabiel blijft. Als de haringen in de grond worden geplaatst, is het belangrijk om te weten of er ondergrondse kabels of leidingen liggen. Hiervoor maken we gebruik van de informatie vanuit een ‘klikmelding’ (ook wel bekend als KLIC-melding). Dit is een wettelijke verplichting in Nederland. Je bent er zelf verantwoordelijk voor om voor de opbouw een melding te doen bij het Kadaster. Zij verstrekken informatie over de ligging van kabels en leidingen, zodat we deze kunnen vermijden bij het plaatsen van de haringen. Het plaatsen van de haringen gebeurt te allen tijde op verantwoordelijkheid van de huurder. Kortom: de haringen zorgen voor een stevige verankering, en met een klikmelding voorkomen we schade aan ondergrondse infrastructuur. Zo bouwen we veilig en zonder risico’s op schade.
Dit hangt af van het type tent dat je kiest. We geven je graag advies over de benodigde ruimte wanneer je je evenement plant.
Wij bouwen al onze pagodes, stretchtenten, aluhallen zelf op volgens het tentboek. Het is niet mogelijk om deze zelf op te bouwen. De op/afbouwkosten zitten in de prijs van de tenten verwerkt. De easy-up (vouwtent) is wel mogelijk om zelf op te bouwen, maar kan indien gewenst ook door ons opgebouwd worden. De kosten voor op/afbouw worden in de offerte opgenomen.
Absoluut! We kunnen vooraf de locatie bezoeken om te beoordelen welke tent het beste past en hoe de opbouw moet plaatsvinden. Dit zorgt ervoor dat alles perfect aansluit op jouw wensen en de locatie.
We helpen graag met het kiezen van een tent die past bij de beschikbare ruimte. Als je twijfelt, kunnen we op locatie langskomen om de exacte afmetingen op te meten en te zorgen voor een optimale oplossing.
Phasellus metus diam, malesuada quis pretium et, imperdiet eu eros. Sed consectetur mi tellus, quis faucibus felis vulputate non. Morbi ultrices enim eros, et elementum nulla fringilla a. Pellentesque tristique nunc eu nulla convallis dictum. Vivamus commodo molestie turpis, nec eleifend nisl pellentesque a. Curabitur molestie pretium turpis quis porttitor. Pellentesque id elit congue, tempor felis sit amet, aliquam lacus. Integer eget massa sed nibh tristique aliquam. Maecenas vel interdum metus, vel tincidunt magna.
Sed mi ante, auctor vitae imperdiet ut, bibendum ultricies est. Sed quis metus urna. Quisque urna velit, faucibus non tristique congue, facilisis ut massa. Nullam finibus aliquam ex et fermentum. Cras sit amet lacinia est. Proin feugiat, erat vitae vulputate ultrices, mi tortor sodales magna, ut lobortis neque justo tincidunt est. Mauris congue ut orci nec tempor. Suspendisse iaculis cursus nunc, ut sollicitudin urna pharetra vel. Nam consectetur metus imperdiet dictum porta. Cras cursus neque et dapibus convallis. Fusce congue metus vel nibh feugiat, et mattis felis posuere. Aliquam lobortis, ante at accumsan consectetur, lectus nunc pharetra elit, vel aliquet elit lectus at orci. Proin blandit blandit nisl cursus egestas. Donec non aliquet nulla, nec molestie purus. Mauris tincidunt enim sit amet aliquet luctus. Etiam a imperdiet erat.
PERSOONLIJK CONTACT
We kunnen ons voorstellen dat jullie na het leven van deze blog nog vragen hebben. Er komt zoveel bij kijken dat je best nog wel eens wat over het hoofd kunt zien. Wil je graag meer informatie over alle mogelijkheden op het gebied van de styling van een bruiloft, vul Dan her formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met jullie op.